K-Beauty perliukai Beauty of Joseon

K-Beauty perliukai Beauty of Joseon
Publikuota 2023-08-23 Skaitė 460

K-Beauty nėra tik  mada. Pagal statistikos duomenis Korėjos grožio produktų JAV parduodama už 13 milijardų JAV dolerių. Primenanti porcelianą ir skaisti oda atitinka korėjietiško grožio standartus. Tokie standartai patinka Amerikos ir Europos pirkėjams, kurie mokosi, kad nesvarbu, kokį makiažą pasidarėte, oda po juo turi būti sveika.

Jei jau spėjote patyrinėti  K-Beauty, tikriausiai susidūrėte su virusine sensacija Beauty of Joseon. Šis prekės ženklas išgarsėjo 2015 m. su savo Dynasty veido kremu.

Nuo pirmojo Joseon Beauty produkto Joseon Beauty veido kremo pristatymo praėjo daugiau nei 5 metai.

Kodėl Beauty of Joeson?

Prekės ženklo kūrėjus įkvėpė knyga Gyuhap chongseo (apytiksliai išvertus kaip „Moterų enciklopedija“). Ši knyga yra patarimų moterims rinkinys, kurį parašė Yi Bingheogak 1809 m. Korėjos Joseon dinastijos laikais.

Joje pateikiami būdai, kaip praturtinti moterų gyvenimą, kad kasdienis gyvenimas būtų patogesnis, pavyzdžiui, odos priežiūros patarimai, drabužiai, ūkininkavimas, patarimai tėvystei ir namų ruošos organizavimas.

Korėjos Joseono dinastijos (1392–1910) laikais prašmatni išvaizda buvo laikoma nepadoria ir priklausančia žemesnei klasei. Dėl to moterys iš kilmingų šeimų makiažą darydavo minimaliomis spalvomis ir daugiau dėmesio skirdavo švarios ir skaisčios odos kūrimui, o ne makiažui, kad pasipuoštų.

Įkvėptas šios knygos, prekės ženklas pagamino produktus iš augalinių ingredientų, kurie buvo naudojami nuo Joseon dinastijos laikų.

Rytų medicinos ingredientai yra sveiki ingredientai, kurie ilgą laiką buvo vartojami kaip vaistiniai augalai ir maistas, taip pat yra puikios odos priežiūros medžiagos.

Korėjos grožio praktika yra šimtmečių senumo ir gerbiama už nesenstančias tiesas. Taikant tradicinius metodus dažnai gaunami nuoseklūs rezultatai, daugiausia dėmesio skiriant drėkinimui ir švariai odai. Negalima paneigti „K-Beauty“ produktų sėkmės, o „Beauty of Joseon“ tai patvirtina.

Beauty of Joseon kuria savo produktus Hanbang stiliumi. Bendrovė naudoja tradicinius Hangbang vaistažolių produktus, tokius kaip ženšenis, ryžių sėlenų vanduo, slyvų vanduo, žalioji arbata ir kt. Šios sudedamosios dalys yra veikliosios medžiagos arba pagrindinės sudedamosios dalys, papildančios šiuolaikines technologijas. Sumaišius ženšenį su niacinamidu arba slyvų vandenį su alfa-hidroksi rūgštimis, Beauty of Joseon sumaišo seną su nauja, siekdama nesenstančio grožio.

Hanbang yra senovės korėjiečių požiūris į mediciną ir sveikatinimą, kuris dabar populiarėja K-Beauty odos priežiūros produktuose. Pagrindinis dėmesys skiriamas nuosekliai ir holistinei gerovei. Kitaip tariant, jei visą laiką gerai rūpinsitės savo oda, ji bus nuolat sveika. Tikslas yra prevencija, o ne reakcija. Taigi, pavyzdžiui, jei gydote odą, kad išvengtumėte spuogų, jums nereikia produktų, skirtų spuogams gydyti, nes jų tikimybė nėra tokia didelė.

„Hanbang yra holistinės medicinos forma, kurioje pagrindinis dėmesys skiriamas kūno ir proto poreikių subalansavimui“, – sakė grožio tinklaraštininkė Hanna Bae. Tikroji šiuolaikinių „Hanbang“ produktų, tokių kaip „Beauty of Joseon“, stiprybė yra ta, kad juose tradiciniai ingredientai sumaišomi su modernių elementų galia, o rezultatai dažnai būna stulbinami.

Kaskart kurdamas naują odos priežiūros produktą Beuty of Joeson galvoja apie kiekvienam odos tipui tinkamas augalines sudedamąsias dalis ir derina šiuolaikines sudedamąsias dalis, kurios sukuria didžiausią sinergiją.

                                                                                     Šaltinis https://www.thelist.com/901662/beauty-of-joseon-what-you-need-to-know/

Rašyti komentarą
Taip pat skaitykite
2022-01-23
Pastaruoju metu vis dažniau girdime apie šią „sistemą”, o internete galime rasti gausybę straipsnių ...
Susijusios prekės
Rašyk
Skambink